LA MARCA ROCA ACABA EL SEU PROSSES DE TRANSFORMACIÓ DE:
ROCA a, ROCA Baxi Group a, BAXIROCA, finalitzant la seva transformació a BAXI, primer
BAXIROCA, companyia referent en sistemes de calefacció i ACS per a la llar, presenta al nostre país la seva nova marca BAXI que serà emprada a partir de gener de 2013 com a ensenya comercial en tots els seus productes..
Després de prop de 100 anys d'història lligada a l'empresa ROCA (fundada pels germans Roca l'any 1917), va anar l'any 2005 quan la divisió de calefacció de ROCA es va integrar en el grup BAXI, que posteriorment es va fusionar amb el grup De Dietrich Remeha creant BDR Thermea, un dels líders mundials en el sector de la calefacció.
Quatre anys després, l'any 2009, es va presentar la marca BAXIROCA que ha estat present fins a finals de 2012.
A partir de 2013, serà BAXI la marca que onejarà en els productes que es comercialitzaran en aquesta nova etapa.
En els últims anys BAXIROCA ha experimentat múltiples canvis, coincidint amb una època de gran evolució del sector de la calefacció, on la cerca d'una millora contínua en l'eficiència energètica s'ha convertit en la tendència imperant.
Des de la companyia s'ha treballat intensament per incorporar els equips de condensació en les llars i sales de calderes del mercat espanyol, sense oblidar l'auge experimentat per l'ús d'energies renovables, especialment l'energia solar tèrmica, d'ús quotidià en milers de construccions del nostre país.
El sector ha evolucionat, i l'empresa BAXIROCA ha estat una de les signatures que ha contribuït a aquesta revolució. De ser una part d'una empresa espanyola especialitzada en un sector diferent al de calefacció, s'ha integrat en un dels grans líders europeus del sector, aprofitant la tecnologia i la capacitat d'innovació que BDR Thermea ha posat a la seva disposició per renovar totalment la seva oferta de producte i mantenir el seu lideratge al mercat de la calefacció.
La nova marca BAXI arriba per expressar de forma clara i contundent aquesta evolució, preparant l'empresa per respondre a les necessitats del mercat actual i futur, partint de l'aposta per la constant innovació.
Amb motiu del llançament de la nova marca, l'empresa està desenvolupant un complet programa de comunicacions per donar a conèixer BAXI, especialment als professionals del sector i als usuaris dels seus productes.
A partir d'ara BAXI serà també a Espanya una de les marques capdavanteres, igual que ho és en altres països d'Europa on el grup compta amb una presència destacada.
http://www.youtube.com/watch?v=6hikhYs7nzg&list=UUJsDSIpAvTN-_IArn2IyYlA